Tv-spel

Vi har nu nått söndag och det är slut på denna vecka, skönt det! Idag tog vi en promenad och sen bussen till sigtuna. Sen så fikade vi där och handlade hem lite gott till kvällen och nu har vi precis pressat i oss pannkakor till middag och nu väntar jag mest på att klockan ska bli runt halv åtta så Loke kan gå lite gröt innan läggdags :). 
När Loke har somnat för kvällen så ska jag och hjärtat mitt spela tv-spel, "left for dead 2" står på listan att spela och jag lär kissa på mig. Sen innan vi ska sova så ska jag nog kolla på serien Sons of Anarchy och läsa i körkortsboken :)
 
Imorgon står det iallafall på listan att jag ska vara barnvakt, syster ska jobba och dagis har stängt så då ställer jag upp och tar Chilli :). Men medans jag är barnvakt ska jag också gå igenom alla Lokes kläder packa om och göra ordning, för hur det är ser ut nu, fungerar inte! Det är kläder ÖVERALLT och det slutar alltid med att kläderna blir inslängda och jag får panik. Så jag ska leta fram lite galjar och sånt skit imorgon, samt Lokes kläder blir intryckda i hans hänggrej i garderoben, så det är vad jag ska roa mig med imorgon medans jag är barnvakt och Omar är på praktiken :).
 
Men nu ska jag ta och mysa med Loke och dra på honom pyjamas innan det är dags för sängen, ha en bra söndag kväll! :)
 
Två bilder från instagram från idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback