Städ time

Godmorgon folket!
 
Idag är det som sagt städdag och jag ska strax dra igång, Omar håller på och fixar disken just nu och jag planerar på hur jag ska fixa rummet. Ska packa undan och ner en hel del till källaren, samt ta upp några kartonger från källaren och gå igenom de för att se ifall det är något där i jag vill ha upp till rummet :).
Rummet ska lysa rent när jag är klar i rummet, inte en sekunde att jag ger upp innan det är i tipp topp idag. Skönt nog slipper jag bädda rent för det gjort i i föregår tror jag i både min och Lokes säng, så det är skönt. Men ska damsuga och skura golvet ordentligt idag och mattan ska få en stor jäkla tvätt-omgång en gång för alla,efter alla kiss-olyckor samt bajs-olyckor dessutom är det typ russin insmetat i mattan, mumsigt va! ;)
 
Nä men jag ska sätta igång här hemma så kanske det kommer upp några mysa bilder på rummet ikväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback