Sömn

Vad fan är det?? Jag får ALDRIG sova, Loke vägrar och han vaknar nog 1-4 gånger om natten. Slår upp ögonen mellan kl 5-6 på morgonen, jag är helt slut och jag vet inte vad jag ska till mig till längre. Kastar snart in handduken och grinar som en fem-åring, jag kunde ta att han ville äta nattetid. Men att han vaknar runt kl 2-3 och vägrar somna om gör mig smått galen!!

Jaja har klagat färdigt för denna morgon mer imorgon, godmorgon förresten!

Såhär kam det se ut på facebook när jag är trött...


Kommentarer
G.O.S säger:

Har du testat o ge honom en flaska och så ligger han bredvid er i eran säng?

Kan ju också vara dessa underbara utvecklingsperioder eller det att allting dom hänt under dagen bearbetas på natte tid

2012-10-02 | 06:54:42
Bloggadress: http://www.gosxtre.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback