På is

Jag vet att bloggningen ligger på is just nu, men det är fullt upp här hemma. Igår var vi på sjukhuset med mamma och idag har jag varit hos doktorn med Loke, handlat och handlat åt mamma. Nu ska jag sätta mig med körkortsboken och rent utsagt "droga" den, jag är verkligen taggad på ett körkort och då gäller det att plugga, dock är jag inte nervös för teoriprovet utan mest för uppkörningen pga att jag blir så jäkla nervös va mig.. Men ja Omar jobbar ikväll och slutar om en timme ungefär eller han praktiserar, tänk ifall han jobbade så vi kunde ha lite mer pengar varje månad, men ja allting kan man inte få!
 
Jag kommer tillbaka och då blir en hel del uppdatering, men när och hur vet jag inte ännu. Men snart så förhoppningsvis, kanske till helgen. Men håll ut nu, jag kommer! 
För övrigt så går det en ramsa i mitt huvud om bilar, korsnignar, väjningsplikt, företräde, koppla,växla,bromsa och gasa. Ja ni förstår det är helt galet, jag är fast i bil körningen. Så jag ska ta och sätta igång här hemma. 
 
 
Ha en bra onsdag kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback