Liten blir stor♥

 
Min lilla pojke är inte så liten längre, han börjar faktiskt bli stor eller han är rättare stor redan. 
Han har blivit så himla stor så himla snabbt, han är hur duktig som helst.. 
Han pratar hela tiden och för jämnan, han är aldrig still och aldrig tyst. Han har blivit hur duktig som helst när vi går längre bitar, han svarar när man frågar honom saker. 
Om 3 dagar blir Loke 15 månader, tänk att jag har fått vara mamma till dig i 15 månader. Att jag har fått en ängel som förgyller mina dagar, att jag har en liten plutt som älskar mig precis lika mycket som jag älskar honom.
Tänka sig vad hela livet kan förändras när man får barn, hela livet får en helt annan mening och man kan inte längre va så egoistisk längre.
Åh min fina son jag älskar dig så himla mycket, du är mammas hjärta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback