Året flyger iväg

Min älskade plutt i bugaboo vagnen, som jag älskar denna pojke ♥
 
Lördag den 27:e oktober, ska jag ens nämna att detta år har sprungit iväg med raket fart? Dagarna har också sprungit iväg för övrigt. Senaste dagarna har dagarna varit full späckade, i torsdag var vi i stan och handlade lite grann, igår var vi iväg till Skärholmen och träffade en fin vän till mig. Super länge sen vi träffades sisådär 8 månader sen. Men det va super kul, vi åt lunch och gick runt i Skärholmen. Sen idag har vi inte gjort så mycket, var iväg till Märsta centrum och handlade lite grann. Åt lite kina mat till lunch så gott. 
Sen i eftermiddag så har jag och pappa övningskört tillsammans och det gick riktigt bra om man frågar mig och pappa var ju rätt lugn så han var ju iallafall inte livrädd ;). 
Men nu börjar iallafal denna dag lida mot sitt slut, Loke sover sen ett tag tillbaka och jag hoppas innerligt att han vill jobba med mig ikväll. Han fick nämligen gröt innan läggdags, så nu kanske han sover längre ikväll :).
Annars så ska jag knäcka mina andra cider för kvällen och njuta av livet :)
Jag ska även passa på att ladda upp bilderna på hur vi bor som jag har lovat förlåt att jag är så jäkla seg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback