Vill ha till Lokes barnrum

Eftersom jag har fyllt 18 nu så väntar vi bara på att de ska dyka upp en lägenhet för min del och såfort jag får en så kommer jag flytta hemifrån och oj som jag längtar. Även fast det är en trygghet att bo hemma, så längtar jag till att få inreda min och Lokes egna lägenhet, ha våra saker och bara kunda mysa med Loke själv i soffan och sen kunna ge Loke ett eget rum med massa leksaker och fina inredning.
Det här är en del som jag vill ha till Lokes barnrum..
 
 
Jag ÄLSKAR blått och Loke passar så himla bra i det och det finns ingen tvivel på att Lokes rum ska gå i vitt, blått, grönt och rött. Så nu väntar vi på en lägenhet och en hel del pengar så jag kan fixa vår dröm lägenhet för vi lär ju inte flytta på ett tag efter vi väl fått en lägenhet eftersom det är bara jag och Loke i vårt liv för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback