Halloween

Jag har helt glömt att vi igår gick in i november eller inte riktigt glömt, utan mest inte tänkt på det eftersom dagarna flyter med varandra och man hinner inte riktigt tänka på dagarna.. 
Idag har vi inte gjort speciellt mycket, Omar var ledig idag från sin praktik plats så vi har varit iväg en sväg till Märsta och hämtade ut slava till Loke och handlade lite grann. 
När vi kom hem så satt vi igång och städade rummet, bäddad rent i sängarna, damsög, byte gardiner och annat skit. Så nu är det myspys i vårt rum, så ikväll ska jag hoppa in i duschen och njuta ikväll att krypa ner i en ren bäddad säng :). 
 
Men ikväll antar jag att de flesta förberedder sig för att gå ut och festa i helgen, eftersom det är halloween i helgen. Själv ska jag njuta av att ta det lugnt hemma och bara mysa med min familj som betyder det mesta för mig! :). Jag ska ju ändå ut nästa helgen för att fira mina 18 års dag, så i helgen blir det lugnt.. 
 
Men nu ska jag ta och prata med mamma och sen fixa någon middag till Loke! :)
Ha en härlig fredag kväll! 
 
 
 

Kommentarer
G.O.S säger:

Nu i helgen är det alla helgons dag som firas en lördag mellan 31/10-6/11
Och inte halloween ;)

2012-11-03 | 10:18:45
Bloggadress: http://www.gosxxtre.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback