En släng av halsfluss

Hej i höst mörkret!
Hur har ni det? Jag hoppas ni mår bättre än vad vi gör här hemma, vi har nämligen  åkt på en släng av  halsfluss och går igenom feber som helt enkelt inte vill ge upp. Men Lokes feber börjar nätt och jämt ge upp och vi håller tummarna att den håller sig borta. Min feber kommer och gå, men man är klart inte så kaxig när feber väl slår till ordentligt. Inatt låg jag vaken i 1,5 timme för att feber skulle ge med sig och låta mig sova ett tag.. Men vi är nog friska lagom tills på fredag, vi båda går på medicin här hemma. Loke har dock fått byta medicin, jag kan inte förstå varför man gör en sån äcklig medicin till barn. Den han har för tillfället är så vidrig att han hostar och kväljer tills han spyr upp den och inte värre så måste mama och jag brottas med han för att han ska få i sig den. Men mamma skulle hämta ut en med jordgubbs-smak till honom, hoppas det blir bättre.
 
Men nu ska jag plocka lite här hemma och sen se ifall jag kan lura i Loke lite yoghurt! 
Ha en bra fortsatt tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback