Kanske, kanske inte...

Godmorgon!
 
Det blev en rätt kass uppdatering igår, vi gick i kista galleria hel dagen, kollade kläder och Omar köpte lite till Felicia, sen åt vi lunch och bara tog det lugnt. Vid 4 tiden åkt vi mot karlberg, jag möte upp mamma och pappa så jag åkte med de hem, handlade i roserberg och sen direkt hem.. När jag kom hem så städade jag rummet och fixade, mamma matade Loke medans, efter han hade ätit fick han sova eftersom han endast sov sin förmiddags vila igår och inget mera igår :).. 
När Loke hade somnat så åt vi middag, kollade på tv och jag bara njöt av egentid :). 
 
Idag är tanken att vi ska gå grönan samt pride, vi ska börja gå på pride och se paraden, för att sedan dra vidare till grönan, jag tvivlar dock på grönan med tanke på Loke.. Han kommer vara helt slut, känns som om jag sviker han sov rutiner och allting.. Men det är ju bara för en kväll med familjen, men jag vet inte. Han lär inte kunna åka så mycket på grönan, han är ju så himla liten.. Åh ångest, men känns som om jag måste tänka på honom och då blir det att bara se på pride och sen röra oss hemåt så han får sov och mat rutiner precis som det ska vara.. Men jag ska fundera lite till så får vi se hur jag gör! :)
 
Ni får annars ha en toppen lördag :)

Kommentarer
Anonym säger:

Kan du berätta exakt hur du gjorde med LCHF dieten? :) vad du åt till frukost osv :)

2012-08-04 | 22:38:39
Anonym säger:

kan du berätta hur du gjorde när du gick ner i vikt? alltså vad du åt till frukost, middag osv :)

2012-08-06 | 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback