13 November!

13 november och fortfarande inge snö här, känns extremt konstigt! Godmorgon förresten, idag tyckte Loke att vi skulle gå upp tidigt som vanligt! Han vaknade vid 5 tiden, men fick han att somna om till halv 7. Så nu ligger han bredvid mig och sparkar något galet på datorn, knäppa bebis :).
Jag ska strax dra på Loke en ny blöja eftersom han ligger nakenfis för tillfället, sen blir det väl att göra frukost åt familjen som sover fortfarande! :)
Efter frukosten blir det ut för en jogging tur, jag måste verkligen sätta fart. Sen vet jag att eftersom mamma är sjukskriven tills den 12 december, så kommer hon köra dö hårt med mig så att jag verkligen gå ner i vikt :). Så hon hjälper mig gärna att passa Loke medans jag är ute och joggar eller något annat spännande :).
Men nu måste jag ta Loke som inte alls tycker något är roligt längre, jäkla hicka!
Fast jag bloggar senare idag! :)

Kommentarer
eemilia - 16 och blivande mamma. säger:

Hur gör du med skolan? :)

2011-11-13 | 16:52:01
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback