Torsdag

Tjenare igen, hann aldrig blogga igår innan jag drog och jag orkade inte igår kväll när jag kom hem, för då va jag döds trött! Så kör en runda nu istället, idag har jag inte gjort speciellt mycket! Åkte till skolan, men slutade tidigt, så drog hem och fick med mig Mattias hem till mig också :). Så för det mesta idag har vi bara legat i sängen, kollat på tvn och sovit! Haha trött ungdomar, men jag borde ha rättighet till det :). Dock blir det skola imorn, tror jag har två lektioner elr något sånt! Vet inte om jag ska vänta på Mattias och vara med honom efter skolan, vi får se vad fredagen bjuder på :). Jag är iaf lycklig och glad, känns verkligen underbart med livet nu. Visseligen är jag sjukt stressad i skolan, pga alla inlämnings uppgifter som måste in och jag har inte ens börjat på de!! SUCK, vad jag hatar att ligga efter! Så ska faktiskt ta ur tummen ur röven och försöka plugga lite ikväll, dock är det inte alltid lätt att plugga när man har mått så dåligt som jag har gjort + att jag är sjukt trött hela tiden. Men det ska bli ändring på det nu!
Har även fått en för frågan om magbild, och jag lovar! Jag ska fixa en magbild så fort som möjligt, dock måste jag be syrran ta med mammas gamla kamra hem hit, men jag jobbar på det :).

Men nu ska jag ta och plugga lite tror jag, eller jag ska försöka rättare sagt, har ett mini "prov" elr vad man ska kalla det IMORN!

Så jag bloggar senare ikväll, Puss & Kram

Vill ha tillbaka kärleken<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback