I brist på vettiga inlägg..

Lilleman sover för fullt och har gjort det nu i 1,5 timme och jag bara latar mig! Fy attans jag borde ha satt mig vid matten, men jag är så himla trött. Men jag ska nog ta tummen ur arslet och försöka lite grann åtminstonde, har dock avbokat mötet imorn med honom. Då jag inte finner någon som helst anledning att åka dit med nästan tomma papper, men det blir iaf BVC imorn tror jag :). Så får vi se vad lilleman väger, gissar över 5 kg..

Annars idag har jag och Loke inte gjort mycket, vi stannade hemma när syrran och mamma for upp för att plocka ordning där syrran bodde förut. Vi va dock ute på en liten promenad och sen har jag gjort allt för att få honom att sova.
Just nu kollar jag bara runt lite på internet, och pratar med en tjej på msn. Vilket va skit länge sen!! :).
Men funderar på att ta tag i matten och sen hoppa in i duschen :).
Ja jo det låter som något jag måste göra nu!
Puss & Kram



Nakenfis i babygymmet imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback