Sulky

Wiie jag har hittat min vagn, jag är förälskad med stor bokstäver. Den här kommer bli min nya bebis efter Loke, sa åka och klämma på den imorgon i täby! Det är en sulky från märket kronan, älskar vagn! Så ska sälja av två av mina vagnar och införskaffa denna så fort pengar rullar in på kontot. 
Så lycklig, mamma kommer dock döda mig med stora bokstäver att jag skaffar en ny vagn, men vem bryr sig?  Mina pengar, mitt liv och mitt val, så nu ska det ut med annonser på blocket angående vagnarna. 
 
Jag har inte ens ord att beskriva vagnen, jag bara vet att jag SKA HA DEN!! :)
 
 
Den ska BLI min inom kort, pengar någon? :)

Kommentarer
Anonym säger:

kan du lägga ut vagnarna du ska sälja på facebook med? ska med köpa ny, kanske kan köpa en av dina gamla då :) kram

2012-09-02 | 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback