Lördagsmys

Hej!
 
Jag har fortfarande valt att ha en obestämd bloggpaus eftersom det är en hel del som händer i mitt och Omars privatliv just nu.  Vad som hänt vill jag mer än gärna berätta för er, men det är alldeles för peronligt och just nu är det ingen bra idé att dra upp det här på bloggen.. Men iallafall Omar kom äntligen hem i torsdags efter att ha varit på semester (INGEN trevligt semester dock) och jag har saknat honom mer än något annat. 
 
Annars idag så händer det inte så mycket, igår va iväg till skärholmen och lämnade kläder som jag skrev tidigare, varför vill jag inte berätta. Men så är det iallafall och sen så pratade Omar lite grann med de och så, sen åkte vi hem och köpte med oss läsk hem, så igår hade vi fredagsmys med massa kärlek :)
 
Idag blir det att åka ner till Märsta handla lite lördagsgodis och sen så ska jag kolla lite andra grejer, sen ikväll ska jag stå för maten här hemma.. Har nog inte lagat mat på flera dagar, så det blir kul :). Sen blir det lördagsmys med film här hemma för vår del. Jag är så glad att min älskling är hemma igen, som jag har saknat min fina älskling :)..
 
Nu ska jag ta och förberedda för middagen här hemma, efter det ska Loke sova middag :)..
Men ni får ha det jätte bra så länge, så hörs vi kanske senare ikväll eller imorgon, det märks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback