Lite sömn och stockholm runt på en dag

Godmorgon folket! 
 
Hur rullar livet på? Här hemma fungerar det bra, önskar mig dock mera sömn eftersom Loke anser att kl 5 på morgon är en bra tid att kliva upp, jag håller INTE med.. 
Annars har jag gått och blivit sambo med Omar, han har nämligen flyttat in hos oss tills han fixar egen lägenhet. Känns himla konstigt, men ändå skönt! Då vet jag att han alltid har en fast punkt hos oss :). Så idag måste vi hemma hans saker som är i Sätra och så, sen ska jag fixa mina naglar idag och förbi hötorget och kolla en sak :).
 
Igår va vi nog överallt och ingenstans, det blev liksom Märsta-Sollentuna-Kista-Huvudsta-Hallonbergen-Skärholmen-Kungens Kurva- Fridhemsplan och sen hem igen, så det va ett jäkla åkande igår, kändes som vi åkte stockholm runt igår ;). Loke sköte sig iallafall utmärkt och va HUR duktig som helst trots att vi åkte fram och tillbaka, han va även super duktig på vägen hem och orkade gå nästan hela vägen hem :).. 
 
Idag blir det dock Kungens Kurva-Sätra-Hötorget-Hallonbergen-Kista och sen hem, så vi har en hel att göra idag också. Så vi ska dra på oss lite kläder här hemma, äta frukost och sen ska vi börja rör på oss till Kungens kurva! :). 
Imorn ska vi nog bara ta det lugnt här hemma, ska städa och fixa, lägga ut lite annonser på blocket om vagnar tror jag, sen ska jag nog gå igenom mina saker i källaren och får en mer ordning på allting :). På fredag tänkte jag kolla ifall Linnea vill ta en lunch och fika med mig, kanske shoppa lite grann också ;).. 
 
Men nu ska jag kolla Lokes fårskinnsfäll och sen dra på mig kläder och sminka mig.
Vi hörs nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback