I can't describe my love for you in words

Jag är inte den där tjejen som beskriver min känslor eller den tjejen som berättar hur mycket jag faktiskt tycker om någon.. Men med dig är det speciellt för min känslor är något helt annat nu.
 
8 månder har gått, tänkt att det har gått 8 månader sen vi började umgås bara du och jag. Det är gått snart 4 månader sen vi gick ut med att vi är ett par, under den här tiden har vårat förhållande och vår vänskap testat på riktigt. Det har varit riktigt tufft, vi har bråkat, vi har hatat varandra. Men vi har hållit ihop, vi har funnits där för varandra och vi har älskat varandra som jag inte ens visste att man kunde.. 
Att få dela mitt och Lokes liv med dig och Felicia betyder så himla mycket för mig och jag blir arg att folk inte kan förstå hur mycket jag tycker om dig. 
Att få se barnen utveckling, att få ha er tre i min omgivning får mig att smälta som en glass i sommar solen. Ni tre är hela min värld och jag värdesätter er mer än mitt egna liv. 
 
Det spelar ingen roll om jag ska gå igenom eld och vatten för er, för jag gör det. Jag gör allt för er tre, ni är mina änglar från ovan och jag älskar er så otroligt mycket.. 
Jag kommer finnas här för dig dag som natt, jag kommer stötta dig i alla lägen, stå upp för dig i alla lägen och jag kommer finnas vid din och barnen sida tills mitt sista andetag är taget. 
 
Jag kommer aldrig glömma när jag sa till mig själv att jag ska ALDRIG bli tillsammans med en kille som har ett barn sen innan och nu sitter jag här och är en bonusmamma till en lite flicka som jag värdesätter lika högst som min egna son. Jag har nog aldrig älskat mitt liv som jag gör nu för tiden, 
 
31/5-2012, Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback