Fullt upp!

Ledsen för kass uppdatering, men jag lever iallafall :). Har varit inne i stan och möt Omar samt Felicia, nu sitter vi på pendeltåget påväg till Märsta. Tänkte att vi skulle ta oss till någon park där och leka med barnen samt knäppa lite kort på barnen :).
Annars så rullar dagarna på, i måndags åkte vi spontant till stan med syster och bara gick runt lite grann. Igår hade vi en hemma dag, fast befann oss mer på Ikea än hemma. Brorsan hade gett syrran uppdraget att köpa handdukar till han, men slut summan stannade på 500 0 och det blev inte bara handdukar.. Sen efter Ikea åkte vi till brorsan och lastade av allt samt fixade så det blev snyggt..
På kvällen tog vi det lugnt, kollade på Robinson och jag fixade en design till syrran. Efter 3 timmar va jag klar och då kom hon på att hon ville ha andra bilder samt färger, bara lagom drygt..

Ikväll blir det iallafall lugnt, ska ta mig upp till skolan tidigt som attan imorgon eller om jag bokar ett möte istället, eftersom jag måste ha Loke med mig och hon visste inte riktig om hon va ledig imorn utan det skulle vara en chansning, så ska ringa och prata med henne.. Annars ikväll ska jag skruva upp hyllor på väggen, så jag får ordning på alla mina viktiga pärmar och papper. Så tänkte glida förbi ÖoB innan jag drar hem och se ifall de säljer ut några bra pärmar. Ska även kasta iväg mina papper till FK så jag får ut min föräldrapenning den här månaden, sen ska även papperna om uppsägning platsen till dagis iväg..
Imorn måste jag även ringa kommunen och ställa Loke i kö till dagis i januari, hmm mycket som man ska göra och hålla reda på, inte bara ett papper direkt.

Men nu ska jag vara social mot Omar samt barnen innan vi är i Märsta, bara några stationer kvar nu :)


Kommentarer
Anonym säger:

Hejsan, var en tjej som sa att du hjälper till att fixa bloggar? Är du intresserad av att hjälpa mig? :)

2012-09-05 | 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback