En lugnare söndag..

Godkväll..
 
Efter en rätt lugn söndag här hemma, tar vi en ännu lugnare söndags kväll. Omar åkte hem för två timmar sen ungefär med Felicia, eftersom hon ska tillbaka till Sarah imorn och Omar ska till skolan hela veckan :). 
Loke har iallafall somnat och sover tryggt i sin säng, vi andra här hemma kollar just nu på Ghost Whisperer och väntar på att X-factor ska börja ikväll.. Vet inte riktigt om jag tycker om programet ska iallafall ge det en chans :)... 
 
Sen så ska jag kolla ifall det kommer någon bra film på tv ikväll, sen blir det läggdags för min del. Ska dock plocka fram kläder till Loke tills imorgon och sen kläder till mig själv. Imorn ska vi in till stan, ska förbi babyproffsen och kolla ifall det finns nya däck till en äldre modell av brio sitty vagnen jag har i källaren :). Sen ska vi nog bara gå runt och kolla lite grann, ska kolla på pyjamaser till Loke eftersom han knappt har några alls..
 
Men nu ska jag göra vaniljsås och sen ska jag och mamma ta en varsin bit amerikansk äppelkaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback