en lista

Tjabba tjena hallå vi säger så, lalalala.. haha gammal barnprogramslåt som fastnar på huvudet i mellanåt, är inte det barnväktarna från tv4? Tror nog det, men jaja nu släpper vi det ämnet :)..
 
Har ni haft en bra måndag? Det har iallafall jag haft har varit i stan och klämt på brio race, SUPER skön vagn så nu väntar jag spänt på att vagnen ska levreras hem till mig innan torsdag. Tog fel på datumet för BVC skulle dit idag tydligen, va ju bomb säker på att det skulle vara på onsdag, men fick iallafall tid på torsdag halv 2 så jag hoppas vagnen kommer innan dess så jag kan prov köra den till BVC, men iallafall sen ringde jag studievägledaren och bokade möte med henne vilket blir på måndag i knivsta :). 
Annars idag så kollade vi runt i butiker och väntade för mesta dels på mamma, när vi hade mött upp henne kollade vi på myrorna sen gick vi och handlade middag vilket blev nudlar, mums så glad att mina föräldrar inte alltid väntar sig värsta måltiderna till middag :). 
 
Imorn ska vi iallafall bara vara hemma, har en hel lista att gå igenom som måste göras. Så det passar bra med en hemma tisdag :) 
Här är iallafall listan jag måste arbeta av imorgon, så det är en fördel imorgon att Loke vaknar så tidigt. Då hinner jag göra allting som måste göras. Finns säkert fler saker jag behöver göra vilket jag inte kommer på just nu, men det märks imorgon :).. 
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova en stund innan Loke vaknar för välling, godnatt babes! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback