Dålig start på dagen.

Godmorgon typ eller något sånt! 
Jag är inte alls på humör, ungen har sparkat mig i ryggen sen klockan 6 imorse och nu gnäller han, bits, slåss och är helt enkelt förjävlig! Som om det inte räckte med att han måste gå upp klockan halv 6 varje jäkla morgon, när börjar de sova till minst klockan 8-9? 
 
Men iallafall onsdag, onsdag åh vilken värdelös dag ifall inte vagnen kommer. Idag vet jag inte vad som händer, ifall Loke ska vara lika jobbig och gnällig som han är nu så ska jag förmodligen gömma mig i källar förrådet och låsas som om jag inte existerar. Nej men syrrans kompis skulle komma förbi och lämna bebis gungan som hon lånade av mig, sen vet jag inte mycket vad som händer huset är ju städat så det är ju rätt lugnt på den fronten :). Jag vet iallafall att jag måste duscha efter att ha drängt håret i 7 liter hårspray, så det ska jag unna mig när Loke har vila. 
 
Jag har typ inget vettigt att skriva eftersom Loke slår på min dator skärm, fäller ner den och är allmänt dryg unge.. Blää nu ska jag göra frukost åt mitt monster som ska kallas sig min son..
 
Hoppas ni får en bättre start på dagen än vad jag fick ;)
 
 
Nya designen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback