Ändrade planer

Uppdatering suger just jag vet, men den kommer ikväll!
Idag va tanken att vi skulle till Lekland i Upplands Väsby med Loke, men vi ändrade det när Loke somnade påväg till buss och vaknade inte först 45 minuter sen ungefär.
Så istället gick jag och Omar en runda i Märsta, handlade lite och hyrde film :)

Nu är vi iallafall påväg hem, strax hemma om jag ska vara fullt ärlig. När vi kommit hem blir det lunch för hela slanten, och sen ska jag TVÄTTA och städa ordning hemma. En rätt okej söndag om ni frågar mig, lite tråkigt väder men vad gör det? Vi drar igång lite musik hemma så ska det nog gå bra ändå :).
Ikväll blir det iallafall film mys, ska försöka klämma in lite blogg uppdatering också under kvällen :)

Men nu är vi hemma, så ska dra igång med lunchen nu. Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback