Vasa parken

Vilken härlig fredag, men ett himla konstigt väder! Bestämde mig för att gå till parken med Loke, tanken va i märsta. Men efter lite regn och tvekan så åkte vi istället in till stan, möte upp Omar och så gick vi till vasa parken där Loke fick gunga och efter det hade vi picknick i gräset. Super mysigt och det måste göras om så fort vädret tillåter det :). Låter bilderna tala för resten av dagen!

Dessa bilder är bara en liten del av alla bilder som blev tagna under dagen, så himla härliga! Och för första gången så hamnar det några bilder på Omar också, som ser lite halv stel ut ;) De här två killarna är mina favorit killar, åh så himla underbara! haha bara fråga Omar vilket knäppt humör jag va på diag, hej psyket nästa ;)

Men nu ska jag stänga ner dumburken och bara sova, Loke har ätit för en stund sen. Så ska passa på att få någon timme sömn innan han vaknar nästa gång! :)

Godnatt


Kommentarer
Omar säger:

haha halvstel? :o du måste ju va lite rolig när du tar kort om du ska få leendet på bild ;) fina du <3

2012-05-12 | 00:23:37
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Jättefina bilder!

2012-05-12 | 12:43:34
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/
Ida - 17 år och mamma till Maja säger:

Jättefina bilder! :)

2012-05-13 | 15:03:31
Bloggadress: http://www.nattstad.se/idapetterssons
Jaccii - Mamma till Melwin säger:

Riktigt fina bilder! Så söt är han lilla Loke! :)

2012-05-14 | 12:25:50
Bloggadress: http://jacciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback