VAAARMT


Ett par små fötter...



Jag tror jag avlider, det är nog närmare 50 grader i mitt rum, puh! måste förbi ÖoB imorn och införskaffa myggnät så jag kan sova med öppet fönster! :)

Men iallafall idag va det en lugn dag, min telefonen eller rättare sagt comviq ballade ur under natten, så ingen jävel har fått tag i mig. Men vi tog oss iallafall till huddinge möte upp Omar och sen blev det bara att ta det lugnt. Omar jobbade och jag låg i solen och lata mig eller kröp efter Loke :). Sen möte jag upp mamma som vanligt och tog tåget hem med de, hemma gjorde vi inte så mycket. Det blev mat för Loke och jag kastade in babytravel vagnens sittdel i tvättmaskinen, då den va smutsig. Sen vid 19 tiden va det läggdags för Loke och han somnade snabbt som attans efter att bara ha sovit en timme under dagen :).

Imorn ska vi städa upp på rummet, sen blir det fika på våfflan i sigtuna med systrarna och tjejkompis :). Efter det sticker jag och Loke ner till märsta, möter upp Omar och hämtar ut min klänning som äntligen har kommit från nelly.com :)
Hoppas innerligt att den passar perfekt på mig annars kommer jag gråta, men vi håller tummarna! :)

Men nu ska jag försöka sova trots att jag inte ens är trött, blää sömnproblem check!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback