I'M JEALOUS OF MY PARENTS, I'LL NEVER HAVE A KID AS COOL AS THEIRS.

Godkväll typ så här denna lördagen! :)

Vilken himla härlig lördag det har varit, imorgon började vid halv 6. Men av någon anledning kände jag mig inte speciellt trött utan jag klev upp och va rätt nöjd över att barnen hade vaknat. Jag va ju barnvakt åt minsta systerdotter Chilli igår, allting gick super bra! :)
Sen kom syster och hämtade henne och då blev det frukost och sen somnade vi om till halv 10 ungefär! :) Efter sega vi mest och sen skulle Omar hämta sin dotter Felicia och jag hade bestämt med en gemensam kompis till mig och Omar att vi skulle ses. Så jag och Omar gjorde sällskap sen åkte han och hämtade Felicia och jag drog och köpte kläder till mig. Det blev en bikini och en enkel klänning, har ju nada sommar kläder känner jag så, behövde införskaffa lite kläder :). Efter jag hade shoppat träffa jag X (han får kallas så), vi babblade mest och så, sen drog jag hem med tåget som gick vid 18 tiden och möte upp syrran i märsta för hon skulle köpa pizza och sen blev det raka vägen hem :).

Nu har Loke somnat och jag väntar på att Omar ska ringa mig, medans jag väntar på honom så håller jag på att överföra bilder från igårdagen. Hoppas att Omar hör av sig snart, han ska få hjälpa mig med datorn :).
Imorn blir det picknick med Omar och Felicia tror jag, kan ju vara kul för barnen att få leka tillsammans :). Så jag ska ladda kameran, eftersom det kommer knäppas en hel del bilder och Sarah ifall du läser detta kan du väl slänga iväg din mail-adress till mig så kan jag skicka alla bilder på Felicia till dig :)
Annars ikväll blir det lugnt, ska försöka få mitt sims 3 spel att fungera. Sen så blir det läggdags rätt tidigt, eftersom jag inte sov så jätte bra igår natt :)

Ha en toppen bra lördag kväll, antar att de flesta sitter bänkade framför eurovision song contest just nu! :)

En del instagram bilder under dagens gång, lycka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback