Underbara onsdag

Vilken härlig onsdag det har varit idag, började med lite ändrande planer och vi styrde mot nacka forum. Det va som sagt premiär tur för min och Lokes del, Linnea och bebis/liten som hon kallar sin son på sin blogg va super trevlig och super gullig :). Så hoppas verkligen det blir flera träffar, om hon vill det vill säga :).
Efter vi hade lunchat så drog jag vidare till slussen, tog tuben till högdalen där jag möte Omar. Passade på och byta blöja på Loke när vi ändå va där och gissa vem jag såg? Okej jag såg dig, men du såg inte mig.. Sen skyndade vi oss till tuben och hoppade av i S:t eriksplan, där vi tog beslag på gräsmattan så Loke fick krypa av sig och bara njuta av gräset mellan tårna. Syrran kom dit och möte oss, jag och Omar hade gräs krig och jag tror jag hade gräs överallt där man inte ska ha det ;). Efter en stund kom mamma och Omar stack hem till sig. Loke fick en piggelin av mig, sen blev det tåget hem och när vi kom hem så kom pappa strax efter, och då fick mamma ta Loke så fick jag åka och övningsköra.

Det gick super bra, behöver öva lite mera och lite oftare så kommer det sitta som en smäck sen, tror vi övningskörde i 2 timmar och när vi kom hem blev det middag och då vaknade Loke för välling. Nu har jag pratat med Omar till telefon en stund, men han har gått och lagt sig klenisen som inte klarar av att endast sova 2 timmar bara för att han ska jobba ;).

Men jag ska väl följa hans råd att sova nu också, det där va iallafall en snabb sammanfattning av våran onsdag, det va super härlig! :)
Tog ett par bilder på Loke igår, men de får ni se imorn! :)

Kommentarer
Linnea, 17år & mamma säger:

Klart vi vill ses igen! :) hade supertrevligt med er :)



Picknick i Klingsta park där jag mena första gången? Vore superkul för dom små!



Kram!

2012-05-24 | 21:05:12
Bloggadress: http://ungmamaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback