Tjugonde Maj TvåTusenTolv

Hej bloggen!

Det blev ingen bloggning igår, mest för att jag va ut en stund igår med kompis. Sen blev det rakt i säng och när jag väl orkade sätta mig vid datorn väntade design pill för min del. Efter det somnade jag i Omars öra och va totalt oväckbar :). Men nu är vi vid liv tack vare Loke, jäkla klätterapa som river mig härligt på min bränna från solariumet!
Men men idag bär det av hem till syster i skogås för att lämna yngsta systerdoter, efter det ska jag förbi stan en snabbis och sen blir det att möta upp mamma och syrran, packa in oss i bilen och åka för att sniffa på bebis! :)
Systers tjejkompis fick sin dotter för en vecka sen om jag minns rätt, så jag måste ju självklart åka och sniffa bebis :).
Sen ikväll blir det typ lugnt, ska göra lite mer engelska och matte. Har legat på latsidan de senaste dagarna och insåg igår att jag inte hinner klart tills den 20:e maj som är IDAG?! Men satsar på att fixa allting till sista maj, vilket jag tvingar mig själv till :). Men det löser sig, vi ska strax dra på oss kläder och sen äta frukost! :)

Igår  hämtade jag ut mitt paket från H&M, så tänkte köra på de kläderna idag. Så ni kan få en dagens outfit under tiden vi är ute och åker, kan kasta upp de bilderna via mobilen! :)
Annars sitter vi och drogar låten "call me maybe", åh så otroligt bra!
Men nu måste vi nog göra ett ryck här hemma och vi ska komma iväg idag, så ska sätta fart!


Ha en härlig söndag, vi hörs! :)

Kommentarer
My säger:

Yngsta?! O du ska pilla lite på min design :)) puss

2012-05-20 | 10:04:12
Bloggadress: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback