Tiden läker alla sår

Är det inte så alla säger? Tiden läker alla sår, jag är ledsen men jag tror inte på det längre. Jag har förlorat någon som har stått mig varmt om hjärtat, någon som har betytt något enormt för mig de senaste månader. Någon som har funnits där och alltid lyssnat på mig. Jag förlorade någon jag litade på till 200%, ett svek och jag förlorade han så snabbt, för snabbt..
usch jag vet inte hur jag ska klara det här, vem ska jag prata med när jag är nere? vem ska lyssna på mina ständiga klagomål om mig själv? Vem ska trösta mig när jag känner att hela livet sviker? Vem kommer bli den jag spenderar för många timmar i telefon med? Jag håller mig stark, bygger upp en mur och låter ingen förstöra den. Jag ska vara stark för Loke's skull, för hans skull ska jag orka..
Du va den enda jag verkligen litade på, vågade prata med.. Men ändå måste det sluta såhär, 30 minuter sen jag fick sista smset av dig och det lär va det sista den närmaste tiden.. Det va ju inte såhär jag ville ha det, jag ville ju att allting skulle bli bra. Jag och min jävla käft ibland alltså, jag ska alltid ta i för hårt och kläcka ur mig saker jag inte ens menar.
Hur ska jag överleva alla känslor? Alla äckliga vidriga känslor som jag har skapat, men gömt långt inom mig. De där som jag inte låtit någon se, inte ens du har sett de..

Nu ska jag gräva ner mig och mina tårar, ha ångest och förklarar för mig själv hur dum jag är!



Kommentarer
Terese- 19år och ensamstående mamma säger:

Du har mig gumman <3

2012-05-07 | 21:08:01
Bloggadress: http://mortillella.blogg.se/
Diana J säger:

Du är stark du kommer klara detta!

Vi känner inte varandra men jag tror på dig du värkar så stark :)

2012-05-07 | 22:36:45
Bloggadress: http://diddiogabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback