Svar


Emmah om Svar till idioter!:
Okej haha jag undrade bara .. fan ta de lugnt !!!
Haha omar försöker ta hand om sin dotter? Nja de vill jag inte påstå! 
Ja exakt dom har gemensam vårdnad, men han vill ju inte ha sitt barn? klart han inte får ha henne då ! 
jag har nog bättre hjärna än dig stumpan LILLA ;) 

Då jag är mycket mognare och gnäller inte på mitt barn 24/7 ;) 

Varför skaffade du barn om de är så jobbigt? en undran lixom! =)
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 213.100.125.76


Svar: Nej jag tar det inte lugnt längre för vet du varför? Jag har stått i mellan Omar och Sarah jävla bråk sen den kvällen de gick skilda vägar, alltså sen FEBRUARI. Jag har tröttnat, jag skriver om Omar i MIN blogg om jag vill utan att behöva få miljoner kommentar om att han inte tar hand om sin dotter. Nej svår att göra det när sarah endast hör av sig när hon vill ut och dricka, och då anser hon att Omar ska behöva sitta och trycka i henne vidriga lägenhet i Sätra, kul liv! Klart som fan han vill ha sitt barn, jag vet hur mycket han pratar om henne och hur mycket han vill ha henne. Vet du ens något om detta? nej skulle inte tro det va.. eller jo det är klart du vet om allt detta efter alla sarah lögner som hon har ljugit ihop!


Bättre hjärna än mig, ja aboslut STORA stumpan, det har du ju verkligen eller inte! Du är ju för fan mer blåst än en lyktstolpe! ;).. Mycket mognare är du inte heller, du är mer som en 14 åring som glömde bort att vara fjortis när den tiden va.. Varför jag skaffa barn? Jadu bra fråga, för att jag skulle slippa gå i skolan och kunna leva på mina mammapengar! åh ditt sned knullade mongo, jag gnäller aldrig om att det är jobbigt. Så ta och skaffa dig ett liv nu, hejdå nötskalle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback