Sjukare än sjukast!

Jag som hade hoppats på att må bättre idag, men icke när halsen äntligen börjar samarbeta med mig så åker jag på en jäkla hosta istället! Tack så jäkla mycket liksom, urk på att vara sjuk!
Men men jag överlever, Loke börjar må bättre han också, skönt! Men vi blir hemma hela resten av veckan för att vila upp oss inför helgen :).

Håller på att städa just nu, men tar en paus då Loke har somnat. Så nu ska jag spela Sims 3 som Omar har hjälpt mig fixa. Livet är underbart ;)
Hörs!! ;)


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:



Hej =) Idag är sista chansen att tävla om en personlig barntavla från dotto.se ! Du hittar tävlingen här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfri-barntavla-1.html



Om den inte passar dig så har jag flera andra tävlingar igång. Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen. Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 7000 kronor, missa inte den!



Här hittar du alla mina tävlingar:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fin dag trots det tråkiga vädret, passar perfekt att ägna sig åt datorn och tävla :)



* är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

2012-05-09 | 12:36:09
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback