sista försvaret

"Jag har mer än du lilla gumman, jag har iaf en PAPPA till mitt barn ;) stackars loke som inte har en pappa :( "




Detta är en kommentar jag får dagligen av någon, jag förstår inte vad det är för fel på folk?! Loke HAR en pappa, han kommer föralltid ha en pappa. Ingen kan ta ifrån Loke hans pappa eller ta från Lokes pappa Loke.. Även om de inte har någon kontakt eller inte träffas, så har fortfarande Loke en pappa! Varför ska jag ständigt behöva försvara mig i denna del? Åh nä nu tappa jag humöret! usch på er människor, att gå på ett oskyldigt barn om att han inte har pappa!

USCH

Kommentarer
Ida säger:

Sånt här är bara så jävla idiotiskt. Om inte Loke skulle ha någon pappa så skulle inte ens Loke finnas. Fattar inte ens varför folk orkar lägga ner energi på att gå in och kommentera om det inte finns nåt vettigt att säga. Och killkompisar behöver inte alltid betyda att man är tillsammans. Skit i dom där bitterfittorna eleanor :) sorgliga människor som lever på svartsjuka

2012-05-09 | 11:27:24
Bloggadress: http://www.nattstad.se/idapetterssons
angie säger:

Människor som slänger ur sig sånt är så sorliga. Loke kommer alltid att ha sin biologiska pappa ja. Men han "riktiga pappa" kommer med tiden. Själv anser jag att en riktig pappa är den som finns där för barnet, ser den växa upp och ger den trygghet och kärlek! Mamma finns det bara en utav, pappor finns det flera! Stå på dig!

2012-05-11 | 21:37:57
Bloggadress: http://angeliicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback