plugga,plugga och åter plugga

Usch finns det något tråkigare än att plugga? Speciellt när det tar upp verkligen all ledig tid man äger och har en lite kväll, men äntligen är jag klar och skiter är in skickat! Så nu hoppas jag på godkänt annars så kan ju hon gå och lägga sig nånstans och sova! Men imorn drar vi igång med näst uppgift i skiten, jag ska fan vara klar med engelskan innan söndag, hej önska mig lycka till! :)
Men nu pratar jag iallafall med Omar igen i telefon, som vanligt liksom. Ska träffa honom imorgon, ska med när Nicole ska tatuera sig. Sen händer det väl inte så mycket mera, mamma och syster sticker ner till skåne för att syrran ska göra "intagnings prov" för sin hovslagar utbildning, så vi håller tummarna för henne! :). Så från och med imorn tills på onsdag är det bara jag, Loke, pappa och brorsan hemma, rätt skönt ändå! :)

Resten av veckan vet jag inte vad som händer, vet iallafall att jag har en lek/fika-dejt med en annan mamma på fredag vars kommenterade min blogg för någon vecka sen. Blir kul det, hennes son är lika gammal som Loke, någon vecka yngre bara :).
Sen ska jag väl passa på att fika med äldsta syster också, va ett tag sen vi träffades nu. Så det måste jag passa på att styra upp också, kanske mamma hänger med också då. Men sen är det rätt tomt på idéer, men dagarna lär vi nog få att gå ändå! :)
Ja nä har inget mer vettigt att berätta, övningskörde för andra gången idag så det ska jag berätta i ett annat inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback