onsdag? vart tog veckan vägen?

Onsdag kväll redan, va veckan har gått fort! Men jag lever iallafall och jag minns hela valborg skönt nog ;). Ska dra den historian snart, men just nu sitter jag i köket och bleker håret. Omar envisades med att jag skulle skaffa blekningsmedel och en annan röd färg, så vi gick till butiken shock i stan och införskaffade det. Så nu håller jag tummarna att jag blir röööööd, åh så nervös!
Annars idag åkte vi in till stan och sen möte jag upp mamma vid 2 tiden eftersom Omar skulle ta sin dotter, införskaffade skor till Loke och ett par till mig, blev även med en stor sparbössa eller rättare sagt stor sparflaska ;), ska visa den sen :). Sen åkte vi hem och jag har inte hunnit mer än att mata Loke, nattat honom och skrivit i ansökningspapprena om dagisplats i knivsta! :).

Men valborg, oj vilken kväll. Va väl hemma hos Omar vid 8 på kvällen, drog till honom och hämtade all dricka sen så stack vi till brasan där vi möte upp de andra, drack, rökte och skrattade en hel del. Jag fick som vanligt för mig att dra i mig vodka, tanken va en klunk eller två.. Men med typ 4 killar runt mig som hejar på att jag ska dra i mig mera så dra grupptrycket på och jag svepte en hel del IGEN, suck! Men det va lugnt första kvarten, sen slog det till och jag blev typ as full, moget! Men hade iallafall kul, satt och retade någon jävel genom att spruta vatten på han från brandslangen och sen så blev han förbannad och aa skitsamma :). Hann kräkas också, jävla vodka alltså inte något för mig känner jag ;). Men iallafall sen drog vi runt lite, tafsade med någon och fick springa från snuten, in till stan och sen blev det att åka hem. Vid halv 2 landade jag i mitt rum och Omar som följeslagare, haha vilken kväll! jag kan erkänna att jag kände mig som en patetisk fjortis, men kul va det iallafall! ;). Men nu blir det fan lugnt några veckor alltså, iallafall för min del :).
Igår så va iallafall Omar kvar här, haha han va för bakis för att åka hem så han åkte hem idag ;). Glad nog va jag inte bakis efter jag hade sovit nån timme med Loke vid hans förmiddags tupplur :)

Men det var vår valborg och jag hade super kul! ;). Imorn ska vi till skärholmen för att träffa Terese och Ella, Omar hänger nog på antar jag. Ska iallafall bli kul att träffa de igen, va ett tag sen vi träffad Terese. Vad vi ska hitta på har jag ingen aning om, men det märks liksom! Ska även passa på skicka iväg Loke dagis papper imorn, ringa skolan och lite små saker :)
Men nu ska jag strax gå in och skölja hur håret och sen färga det, hoppas det blir bra!
Får blogga när jag är klar, hörs! ;)

Kommentarer
Emilia - En ung mammas vardag. säger:

haha lite spännande valborg för dig ;)

2012-05-02 | 22:51:33
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback