Möte

Hann inte blogga innan jag drog hemifrån, jag la all tid på att leka och gosa med Loke. Han är så himla mammig och mysig när han är sjuk, min skruttpojke!
Men nu väntar vi på bussen till Märsta för att gå på mötet, det kommer vara hemligt om vad det handlar om tills jag själv vet hur det går till och blir, nyfikna?! Haha borde ni vara! ;)
Efter mötet ska jag förbi centrum och sen blir det hemåt för att vila upp för morgon dagen. Hoppas att Loke mår ännu bättre imorn, men han mår iallafall hyfsat idag :)
Måste även skryta om att Loke sov i sin säng HELA natten, woopawoopa fick min säng för mig själv för första gången på 10 månader :).
Men nu kommer bussen, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback