Min ögonsten så vacker.

Lilla älskling har jag någonsin berättat för dig hur mycket jag älskar dig, hur mycket du förgyller mina dagar. Hur mycket glädje du sprider i mitt liv, hur mycket kärlek du ger mig!

Loke du är min ögonsten, min livskraft, mitt ljus i livet, mina andetag, min styrka, min glöd, min luft i mina lungor. Du är verkligen mitt allt och jag älskar dig mer än mitt liv, jag älskar dig så mycket att det inte finns ord att beskriva! Du är mannen i mitt liv och jag ska älska dig även om mitt hjärta slutar slå! För dig kan jag gå igenom eld och vatten, jag kan kämpa till döden för din skull! Mamma älskar dig så mycket hjärtat, jag kommer alltid stå vid din sida, jag kommer alltid skydda dig från allt ont, jag kommer hålla dig i handen igenom hela livet. Jag finns här när du behöver mig , dag som natt så finns jag här för dig!

Jag ska göra allt för dig min älskade pojke, för du gör så mycket för mig även fast du inte förstår det. Utan dig i mitt liv skulle jag aldrig stå här idag, du är anledningen varför jag står upp idag, du är min anledning varför jag kämpar. Jag kämpar för din skull, för att du ska få ett perfekt liv! Jag ska stå upp och kämpa för dig in i det sista, och även om jag har nått det sista ska jag kämpa lite till! Det kommer aldrig spela någon roll hur jobbigt det än blir, så finns jag här! Du kan lita på mig, jag ska trösta dig när du behöver det, jag ska krama om dig när du behöver det. Jag ska alltid tala om för dig hur vacker du är, för du är hela mitt liv.

Att det idag har gått 10 månader & 14 dagar sen jag fick se dig för första gången är helt otroligt, att du har vuxit så pass mycket och blivit så stor och medveten om allting runt omkring dig är makalöst!  Du har vuxit så mycket att jag inte själv kan förstå det, om 47 dagar fyller du 1 år.  Vilket är helt otroligt, 1 år och det har gått såhär fort? Jag får en tår i ögat när jag tänker på det!  Liten börjar bli stor nu och det värker lite i mitt hjärta, mammas fina kille!

Mamma älskar dig Loke, mer än du någonsin kommer att förstå!






Kommentarer
Amanda, 16år och mamma säger:

hahah awe, redig tuffing! vart är glasögona köpta? :D

riktigt tuffa ^^

2012-05-25 | 09:22:38
Bloggadress: http://rosaaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback