Matte nörd

Efter att ha pluggat matte hela kvällen, så stänger jag ihop boken för den där kvällen och kryper istället ner i sängen och slöar framför tv:n. Loke sover efter att ha vaknat en gång för mat, hoppas han sover åtmistonde en timme eller två innan det är dags för mat igen.  Ska passa på att måla naglarna också ikväll, för imorn lär det inte bli mycket gjort! Om jag har tur är Loke snäll och sover en stund på förmiddagen så jag kan hoppa in i duschen innan mötet, annars får jag väl duscha med Loke :)

Men nu ska jag ta och göra en flaska till Loke och sen dyka ner i sängen, trevlig söndags natt på er :)

Bjuder på en bild från igår på Loke som inte riktigt va nöjd med sitt liv, plutten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback