Måndag

Lugnet har laddat här hemma efter att Loke har somnat, pappa ringde när jag skulle ta bussen hem och han va gullig nog och plockade upp oss så vi slapp promenaden hem. Väl hemma plockade jag ordning på rummet, slängde in mitt täckte i torktummlarn, som strax borde vara klar. Sen har Loke ätit lite middag och även jag, sen blev det välling och nattning för Loke's del :).

Så nu väntar jag mest på att Omar ska komma hem så han kan hjälpa mig med engelskan, men eftersom han är rätt så seg, så får jag på börja skiten själv. Usch så tråkigt, men målet är att jag ska hinna klart med MINST två moduler som de kallas, alltså två uppdrag om man säger så och skicka in de :). Så har jag bara två moduler att göra imorgon, dock tror jag någon handlar om att göra en bokresension, haha tror ni jag har läs någon bok? Nope, dock valde jag "Bridget  jones dagbok" som romanen jag skulle läsa och den filmen har jag sett ett x antal gånger, så jag kan den typ utan till. Men ifall det är en av uppgifterna så "fuskar" jag bara och kollar igenom filmen innan jag fixar den uppgiften. Och det är inte för att jag är lat utan för att jag hinner inte läsa, när ska tiden finnas liksom? Jag är ju dö på kvällarna och på dagarna lekar jag antingen med Loke, träffar Omar eller städar.
Jaja nu struntar vi i det, ska sätta fart med engelska, så vi hörs när jag är klar! :)

Trevlig måndag kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback