krångel natt

Puuh vilken natt, jag är helt slut! Redan igår kväll började Loke krångla, vaknade bara man satte sig upp i sängen, han vakna nog 3-4 gånger innan klockan ens slagit 22 på kvällen. Sjukt jobbigt, sen vid 23 tiden vaknade han igen och då fick han välling, men inte fan ville han sova i sin säng för det.. Nä mammas famn va det som gällde, lyckades tillslut få över han till en kudde bredvid mig.. Men hela natten har han sovit jätte konstigt, vaknat lite titt som tätt och velat ligga i min famn och sova, men mellan våra kamper om att sova, så skulle han naturligtvist dra mig i håret. Vilket gör satans ont när han gör, eftersom han verkligen kollar på mig och sen tar tag och drar!! Men inte det lättaste att få honom att förstå att det är fel att dra mig i håret, något tips på hur jag ska göra? Men inte nog med det så vaknade jag av att jag kände mig super illamående, så att träffa Omar idag, har vi ställt.. Känner inte för att gå runt med illamående i stan!

Men just nu sitter vi iallafall och lyssnar på nallens blåa hus som är en favorit, ska strax dra på mig en tröja och mjukisbyxor så ska vi gå ut och äta frukost! De alla har åkt till jobbet nu, så antar att det bara är jag och Loke hemma tills mamma och syrran kommer hem :). Ska passa på att plugga engelska tills Loke känner att han vill sova sin första tupplur, sen är det bara att fortsätta med engelskan, idag ska jag fan bli klar med all engelska, så jag kan göra det sista med matten! :)
Men ska väga mig, dra på mig en tröja och sen byta på Loke innan frukost, uppdatering kommer senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback