Kass på att blogga

Jag är ingen vidare på att blogga in på sista tiden, det är mycket tankar och saker som snurrar runt i mitt huvuvd just nu. Saker måste förändras och så, men det får ni vet sen. Just idag måste jag verkligen göra något vettigt, ska plugga lite matte för den ska in idag, ska även innan göra de andra två uppdragen, så jag kan göra examen provet innan den 20:e maj, men så fort jag är klar så ska jag passa på att fixa engelskan också innan den 20:e maj :).

Jag måste även städad upp i rummet, skulle möblera om. Men orkade verkligen, men ska ta upp britax vagnen samt babytravel vagnen. Ska byta imorn och sen så ska jag sälja av britax vagnen för en billig peng, så imorn får mamma passa Loke hemma så åker jag iväg själv med vagnen, det är nämligen Terese som ska köpa den :).
Men iallafall jag ska börja med att städa rummet, så vi hörs senare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback