Isbitar

Vilken dag det har varit idag, lite härlig som alltid dock lite dåligt väder. Men det funkade ändå, det blev en runda i stan och en piercing idag. Jag över vann min "rädsla" eller rättare sagt min nervositet och jag piercade TUNGAN ;) haha kommer komma upp en film på när jag piercar tungan :)

Den som gissade rätt va Sandra, hon va först och snabbast på att gissa. Så grattis Sandra, är här en fet läääänk till dig :) http://sandraevelina.spotlife.se/

Annars så gick vi in på skopunkten, letar efter ett par skor till sommaren, gick runt lite grann, in på ginatricot och sen in mot kungsholmen. Gick på myrorna och sånt, sen for vi hem. Väl i märsta solade jag för att jobba på min bränna, sen vart det ÖoB för hårinpackning, sen in på Willys för hårfärg och sen bussen hem :).
Loke min lilla plutt sov INGENTING på hel dagen, utan han somnade när vi gick hemifrån i typ en timme och sen dess höll han sig vaken tills vi klev av bussen. Då somnade han och nu har han precis ätit och sover igen, trött kille! :)

Haha annars kan jag ju skryta om att min tunga inte har svullnat ett endaste dugg, lite stolt över det faktiskt! Eftersom Omar skrämmde upp mig och sa att jag inte skulle kunna prata och blablabla, haha fuck him! ;)
Jag kan prata och min tunga har inte svullnat, men klart vi får väl se imorn när jag vaknar! Jag tuggar iallafall på isbitar nu och det är rätt gott! :)
Så jag ska fortsätta med det och prata med Omar i telefon, ha en fin fredag kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback