Fredagsmys!

Idag har jag syndat hela dagen från min LCHF-diet, våfflan och massa onyttigt!
Så nu kör vi lite extra onyttigt och langar på med kebab tallrik och fanta, mums ha glömt hur gott det är :)
Sen vankas det film i vardagsrummet, mitt rum är upptaget av små barn! -.-
Men hoppas iallafall att de sover ett tag, host host läs HELA natten menar jag då!!

När vi kom hem va jag iallafall duktig och städade ordning på rummet, så mamma nu kan du sluta klaga på mig, tack och hej! ;)
Annars hann jag även ta en dusch när jag kom hem, man känner ju sig lagom sexig när man har lökat hela dagen. Så en snabb dusch fick det bli, och så passade jag på att bädda rent sängen, så det kommer bli bajsa mysigt att lägga sig i sängen inatt!
Men nu har det inlägg dragit iväg, så tjabba hörs senare!!!

KEBABTALLRIK MUUUUMS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback