DIP DYE

Jag är fortfarande förvirrad hur jag ska göra med mitt hår, vilken färg och allting står still? Måste även gå och checka vad det kostar att klippa upp håret lite grann, funderar på att göra något! Eller rättare sagt något måste göras åt detta kaos som är just nu, ska iallafall börja med att göra en huskur-hårinpackning ikväll. Mitt hår är rätt så slitet, så hoppas att det fungerar, måste dock kolla om vi har kokosmjölk hemma :). Kan lägga ut hårinpacknings receptet ikväll, jag har ju testa med ricinolja innan.. Det ger inte speicellt mycket resultat, hårbotten börjar klia, bildar mjäll och håret känns bara extremt fettigt även fast man har tvättat håret efteråt! "/

Mina tankar går för att göra något sånt här med mitt hår :)
En dip dye om det är det heter! :)

'


Kommentarer
Amanda, 16år och mamma säger:

det är sjukt tufft! funnderat själv på att göra det men våga nog inte (aa'

2012-05-16 | 13:18:54
Bloggadress: http://rosaaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback