CHOOSE HAPPINESS

Godmorgon fredag, solen lyser idag igen och jag känner ett lyckorus spridas i min kropp! Jag älskar sommaren, den är himla härlig! Idag blir det en fika dejt på våfflan vid halv 2, efter det så sticker vi ner till Märsta och möter Omar som faktiskt ska sova här ikväll, myspys! ;).
Loke sover sin första vila för dagen och jag hoppas att han sover nån timme eller två, han behöver det eftersom han annars håller igång hela dagarna :).

Nu på morgonen har jag iallafall suttit och knåpat ihop det sista med inbjudningarna, så det sista jag ska göra nu är att klistra på frimärken och sen kasta de på brevlådan, skönt att ha de utskickade! Nu är det bara resten som ska fixas, men det tar vi sen :).
Annars kollade jag min mail precis och såg att jag precis har fått ett mail från buzzador, jag är nämligen buzzare och jag ska få hem nan3 junior "välling/mjölk", hoppas Loke tycker om den bara :)

Men nu ska jag glo runt lite på internet, packa ner allting vi behöver med oss, packa in sulkyn i bilen och sen ska jag klä på mig lite kläder :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback