2,5 timmes sömn

Loke somnade vid 2 tiden och vaknade inte först en kvart sen, en riktig lång och skön middagslur antar jag! Utvilad mår han vara iallafall, jag somnade också en halvtimme. Så jag är rätt utvilad jag med, nu väntar det middags lagning, dock vet jag inte vad vi ska äta.. Inatt släppdes ju spelet diablo så brorsan lär väl sitta fast limmad framför datorn ikväll och pappa jobbar för fyllt. Men något ska vi nog kunna hitta på till middag, vi får se vad frysen har att erbjuda ikväll! :).

Loke ska få äta snart också, sen ska han nog få bada tror jag. Efter det blir den en lugn kväll, jag somnade igår när jag skulle göra engelskan så ska göra det ikväll istället. Är lite mer utvilad idag, så det ska nog gå bra :).
Har typ inget vettigt att skriva direkt, samma sak varje dag och varje kväll känns det som! Men ska ringa kusin och kolla med henne vart och när jag ska möta upp henne imorgon, så jag får körkortsboken, sen blir det väl att möta upp Omar säkert som vanligt :). Imorn kommer även mamma och syrran hem igen, så då blir allting som vanligt igen.
Men nu ska jag och Loke gå upp och hälsa på pappa/morfar och fråga va han vill ha till middag, så vi hörs senare ikväll! :)

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback