19.19

Godkväll typ eller något sånt!

Loke har precis somnat och sover nu i sin egen säng, mest för sin egen skull då jag har höjt upp huvudgaveln så han lättare kan andas med sin igen täppta näsa, stackars bebis! Hoppas han är bättre imorn redan, i alla fall på tisdag för då ska vi till Terese och träffa henne och Ella igen.  Får se vad vi hittar på för något roligt, alltid skönt att komma hemifrån en stund.  Imorn ska vi visserligen också hemifrån, men bara för en kort stund på ett hemligt möte. Har inte ens berättat för mamma utan jag tar och berättar det imorn, men klockan 13 kan ni hålla tummar och tår för min och Lokes skull. Jag hoppas att mötet går bra i alla fall, men det märks!

Annars ikväll blir det lugnt ska sätta mig och plugga lite matte som inte blev av igår, hoppas på att Loke kan sova lite längre och bättre ikväll eftersom han från klockan 01.40 skrek konstant tills klockan blev 4 på morgon, jäkla förkylning alltså! Men med lite näsdroppar och en hel del koksaltslösning så ska det nog försvinna rätt snabbt, för tillfället lever han på koksaltslösning eftersom det är den bästa ”botemedelet” förutom tålamodet! :)

Vilket fall som helst är det mycket som sker i mitt huvud just nu, många tankar och beslut som ska fattas! Men jag är galet tacksam att jag har underbara Terese vid min sida som stöttar mig, utan henne hade jag aldrig orkat! Du är underbar vännen ♥


Kommentarer
Terese- 19år och ensamstående mamma säger:

Finns alltid här gumman <3

Du kommer fatta det bästa beslutet av dessa!

2012-05-06 | 19:47:11
Bloggadress: http://mortillella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback