120518

Jag missade totalt att blogga igår kväll, trött som jag va liksom! Men det hände inge speciellt igår egentligen, va ute och tog lite kort på Loke och sen latade vi mest oss hela dagen. Idag blir det dock andra puckar, klockan 11.14 tar jag, Loke och Jasmine bussen här ifrån för att åka in till stan. Ska hinna med en massa saker innan vi ska åka hem, för kvällen :). Har en del saker som ska handlas med hem också fixas, ska hinna sola också för attans nu ska jag bli brun! :)

Loke sitter på golvet och försöker troligtvis väcka de döda med hans leksak om låter illa, haha söta unge som älskar att dansa till den :). Annars har jag precis beställt hem en klänning till mig, syrran ska ju gifta sig den 16:e och jag hade redan kirrat en klänning, men nä den va slut. Så nu har jag hittat en ny som får komma hem till mig inom några dagar :). Dock står jag i valet att köpa en klänning från ginatricot också, ska visa klänningarna i ett annat inlägg.
Men nu ska jag ta och kliva upp!


Kommentarer
emma säger:

ska också på bröllop den 16 juni :)

2012-05-18 | 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback