07.15

Vilken dag det har varit hittills, dagen började redan vid 6 imorse. Loke va inte på humör för att sova längre, utan ville upp fort som attan! Planerna för dagen va redan spikade sen igår kväll, hade bestämt mig för att göra "egen" mat till Loke. Så jag började redan klockan 7.15 att göra frikadeller/köttbullar till Loke som jag nu har fryst in, sen började jag med broccoli, ärtor och blomkål, som blev en härlig blandning i några burkar, när det va klart gjorde jag köttfärssås också :). Så nu har Loke en hel del mat i frysen som han kan äta, skönt det! Då kan jag dra ner på inköpet av barnmatsbrukar, hej jag sparar pengar! ;)
Annars så har vi inte hunnit med så mycket mera, Lokes pappa har varit förbi en sväng. och det är INTE för alla jobbiga kommentarer, utanför att han smsa igår och fråga om han kunde komma över. Så det va det ju lika bra att säga okej till han, men nu har han åkt och Loke ligger och sover i sin säng :). Funderar på om vi ska gå en sväng sen, men tror vi hoppar det och tar det imorn istället :). Men ska iallafall gå ner och hämta posten när Loke har vaknat! :)

Annars så ska vi inte göra mycket mera, hänga upp tvätten som jag kasta in i maksin för ett tag sen, plocka ur disken :). Men nu ska jag sätta mig i sängen och läsa min "vi föräldrar special" som jag fick av mamma igår, hmm kasnke ska börja köpa de oftare som en rikig latte morsa? ;)
Bjuder på ett par bilder från idag


Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Vilka söta burkar!

2012-05-10 | 21:37:42
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback