Säng-häng

Igår dagen va en enda stor säng-häng för vår del, Loke har varit dunder förkyld och igår så åkte jag också på det. Jag tackar och bugar för att Loke smittar mig, men idag mår jag mycket bättre och vi börjar bli riktigt friska äntligen, dock håller vår hosta i sig riktigt hårt!
Men förhoppningsvis är vi bättre imorn igen, så idag kör vi också på säng-häng. Dock ska jag tvätta min tvätt som jag gjorde igår också, sen så ska vi inte göra mycket mera.. Ska leta fram Loke's kläder tills på lördag, ska testa de och se ifall han kan ha de annars får det bli något annat enkelt för honom :)

Men jag ska nog dra igång och tvätta, ska ta och damsuga rummet idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback