P.A.N.I.K

Imorn är det exakt 10 dagar kvar till min systers bröllop äger rum, jag trodde jag hade hittat den perfekta klänningen. Men idag när jag satte på mig den, så ställde sig både Omar och pappa på tvären och sa att den va för kort, ångest! Så jag tänkte okej men jag visar mamma, men självklart håller hon med. Den är för kort, så nu står jag här i full panik och vet inte vart jag ska ta vägen! Ingen klänning, inga skor och blä! Kan dagarna typ sluta ha så bråttom? Jag hinner inte med längre, så imorn trots att det är nationaldagen så ska jag ta mig till skärholmens centrum och leta efter en ny klänning i hopp om att gud ska skänka mig pengar så jag kan köpa en klänning och gärna ett par skor till! ;)

Men iallafall såhär ser den klänningen jag tänkte ha ut, nu kan ni göra hoppa över att kommentera mina hängtuttar, mina tjocka lår, magen som inte är ett dugg platt eller mitt ur fuckade rygg :)

Va tycker ni? För kort?!


Kommentarer
Annabelle säger:

Håller med dem, absolut för kort.

Vad tråkigt.. för den var ju jättefin annars :(



Jag är väll ingen expert när det kommer till kläder men kan du inte köpa en simpel kjol i samma färg att ha under? Det borde gå och fixa inom 10 dagar iallafall.. :P

2012-06-06 | 00:29:05
Bloggadress: http://dieselicious.blogg.se/
anki säger:

ja tyvärr är den nog för kort, men du hittar nog en klänning i skärholmen ska du se.....prova på taxi!

2012-06-06 | 00:58:15
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Vadå för kort?! Man ser ju inte rumpan då är den inte för kort!

2012-06-06 | 06:32:56
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/
Elina17 år & mamma säger:

Bakifrån ser den perfekt ut tycker jag :) Men jag vet dock inte hur lång den ska vara egentligen.

2012-06-06 | 22:46:35
Bloggadress: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback