Hej, jag heter Eleanor och vänder på dygnet, Hejdå!

Vafan gör jag vaken nu?! Nä jag har ännu inte gått och lagt mig, inte Omar heller för den delen som sitter bredvid mig och har snuskiga fantasier om bananer, hmm knäpp kille ;)..
Tisdag igår alltså, ja ni då hade vi en hemma dag jag och Loke. Vi rörde inte ett finger extra om vi inte behövde det, men vi fixade iallafall tvätten, vek och hängde upp den. Sen plockade vi ordning på rummet och bäddade rent sängen :). Så nu behövs det bara ta en vals med herr dammsugare nån dag så är rummet tipp topp :)

Idag eller senare idag ska vi till skärholmen och träffa Terese och någon annan mamma vid namn Jenny, ingen aning vem det är, men nya människor är alltid roliga! :). Sen ska jag plåga Omar igenom alla butiker för att hitta den perfekta förlovningsringen till mig, haha oj jag menar ju klänning ;). Där blev ni oroliga va?! ;) Haha jag skulle vilja se era miner när ni läste det där! Men nej vi ska inte förlova oss ÄN, mohaha ;)
Puuuh vilket oseriöst inlägg det blev nu, men jag börjar bli övertrött och jag kan inte fatta att klockan snart är halv 3, bläää Loke lär väcka mig lagom vid halv 5, halv 6 imorn, haha hoppas Omar är morgonpigg, för jag behöver sovmorgon och jag har ägarrätt på de! :)
Men nu ska jag ta och krypa ner bredvid mina favorit killar, en på varsin sida, det kan inte bli mycket bättre! :)..

Godnatt och Godmorgon på er som börjar jobbet nu :)


Bild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback